13 June 2006

Zi de marti 13


N-a fost chiar un dezastru!
La serviciu s-a luat curentul de la 8 la 12 ca sa poata verifica Electrica reteaua in vederea zilelor orasului (sunt curioasa ce factura va plati primaria pentru distractia asta...). In acest timp am reusit sa parcurg in mare cartea despre Reiki, o carte de bun simt care mi-a clarificat cateva nedumeriri. Apropos... de doua ori am reusit sa reduc febra tatalui meu, prima data de la 39,5 la 37, si a doua oara de la 38 la 36,8...
In rest agitatie cu boala lui tata, medicamente, ciaiuri(ceaiuri se zice, mai) etc.
Mai am de facut 14 desene pentru Magical Elegance2. Toate semnalele imi spun ca nu va avea succes ca prima. Cu cat sunt mai sofisticate desenele, cu atat plac mai putin. Am observat ca se promoveaza un stil naiv-kitchos pe care il detest. Urasc luminozitatile create cu spot a' la Adobe Photoshop. Ieftin si cretin.

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD