02 December 2006

Lux pentru copii

“Cu jeansi Seven, cizme roz Ugg si tricou asortat, Elizabeth pare incarnarea insasi a stilului in timp ce trece prin multimea unui centru commercial din Los Angeles. Pacat ca are numai 10 ani.”
Los Angeles Times analizeaza recenta manie a imbracamintei de lux aparuta in Statele Unite printer cei asa-zisi “tweens”, preadolescentii intre opt si doisprezece ani. Odata cu inceperea perioadei traditionale de shoping, un numar impresionant de copii se invarte prin magazine la vanatoare de achizitii firmate.
Fenomenul nu se limiteaza la cei care apartin clasei bogatilor, el s-a extins si asupra celor cu posibilitati modeste care vreau sa-si cheltuiasca micile economii asa cum le place lor.
“Magazinele de lux au inceput sa expuna marimi pentru copii la haine pentru adulti. Cei mici cunosc din ce in ce mai bine marcile, ajutati chiar de parintii lor care vor sa-si arate status-ul cu ajutorul copiilor.”

2 comments:

Anonymous said...

Nu te supara... parintii VOR, nu vreau.
In rest: faine bloguri, ai talent la bucatarie si la PhotoShop, si mai ales ai imaginatie :)

Nicole said...

Multumesc!

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD