28 May 2007

A unsprezecea zi de concediu

Sa vedem, se strica vremea...
Mama ma intreaba daca m-au dat afara de la serviciu ceea ce ma indispune foarte tare.
"Daca esti in concediu de ce nu pleci si tu unde pleaca toata lumea, in Italia, in Franta, in Spania?"
Da' chiar de ce? Eu nu am chef sa ma duc nici pana la magazinul din colt, darmite (cum se scrie darmite?) in tari straine!
Cand il vad pe tata la 80 de ani cum alearga de colo colo... Dimineata se agita sa cumpere pui mici.
Dupa care se vor certa toata ziua ca nu cresc, ca nu stiu sa le dea de mancare, etc.

De prea mult calculator, iar simt ca ceva nu e in regula cu capul meu, ca si cum s-ar lichefia ceva in el si ar curge peste ochi... sinistru.
Azi am vrut sa arunc lucruri de prin sertare, ma obsedeaza ideea ca voi muri si cei care vor ramane vor trebui sa-mi arunce lucrurile si o sa zica, vai ce dezordonata era femeia asta!
  • Iar nu mai vad nimic, cum vin la calculator imi fuge imaginea...Am niste nervi!Azi n-am putut sa fac nimic.

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD