31 May 2007

A paisprezecea zi de concediu


Mai am un pic.
Am savurat aerul proaspat din gradina in timp ce culegeam fasole verde. Ce placuuut! 2 secunde, pentru ca imediat am simtit fumul de la vecinul pantofar care ardea resturile de cauciuc si facea un fum imputit.
M-am apucat cu greu sa fac ordine prin dulapuri. Am inceput cu teancurile de scrisori si vederi de toate felurile, cu posetele antice printre care si cea cu care am fost la Cernobal in 1986 (la Kiev) si care a ajuns o materie nedefinita, oare din cauza radiatiilor sau a timpului? Oricum e din material degradabil, nu ca sticlele si pungile de plastic.
Mi-am gasit si "sonatele" netrimise, care au o grafica impresionanta pentru varsta pe care o aveam atunci...
Scrisorile de la Carmen Eluta si Milena Coros (???).
Caiete program de la Bulandra (Chitimia de Baiesu cu Octavian Cotescu, Dan Nutu, Stefan Banica * Intr-o singura seara de Naghiu(?) cu Petre Gheorghiu, Irina Petrescu, Dan Nutu (again), Violeta Andrei * Tranzit de Zorin cu Victor Rebengiuc, Ileana Predescu, Cornel Coman), de la Nottara (Hamlet cu Stefan Iordache), aici l-am vazut pe scena intr-un spectacol de poezie pe marele Nichita Stanescu, precum si pe Augustin Doinas si altele pe care mi-e lene sa le mai scriu.
Am aruncat un sac de hartii si lucruri inutile.

EXP. Intepaturi, mancarimi la fata, convulsii slabe in zona ficatului, vibratii de-a lungul picioarelor. Nu m-am concentrat prea bine, era putina galagie.

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD