17 May 2007

A patra zi de concediu

Inca nu stiu...
Ziceam ca incep cu sertarele, cu dulapurile...ihi...

Deja 12:20 si nu am facut nimic.
Am fost sa-mi cumpar fructe si mi-am facut niste paste.
Am dat o raita iarasi pe forumuri...cica ...draci, nu mai vreau sa aud de politica!
Trebuie sa fac cele 4 desene pt.Chanda. M-am documentat ,
1: Creation Story - a couple animals, trees, and the sky
2: Adam & Eve -
3: The First Rainbow - Noah's Ark with a rainbow in the sky
4: Abraham and the Promise - A man standing in an open field looking up to
Heaven.

Am gasit ilustratiile lui Gustave Dore' pe teme biblice. Foarte puternice, aici stilul lui se potriveste, spre deosebire de ilustratiile lui la povesti, care mi-au inspaimantat copilaria.

Ce frig s-a facut dupa masa!

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD