16 May 2007

A treia zi de concediu


Daca tot e "CITRUS" tema saptamanii si m-am delectat cu atatea lamai si portocale, am zis sa bem si o lemonade sau limonada.

Am avut revelatia ca trebuie sa fac ilustratii di handmadepaper pentru un portfolio...dar, dar, pentru cartea de colorat ce fac???
Am gasit! Duc mai departe ursuletii Nina si Nino! Am 23 de pagini, din care mai tai vreo 3-4, deci mai am de facut vreo 12.


Azi ce fac?
Se pare ca va ploua ...dar e foarte cald!
Sa tel la APIA pentru a repara declaratia.** Asta am facut-o, nu au venit dosarele inaca(tel.244700).
E cald, in sfarsit mi-am dat puloverul jos!

NU VRETI O INGHETATA?

Ce ploaie! si cu gheata! strada s-a umplut de suvoaie de apa ca-n copilarie...
De trei ori a batut gheata azi.

Am primit monitorul reparat.

Concursuri pentru ilustratori
Interesant pentru ilustratori
un altul
Un blog cu multe risorse
inca unul
altul

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD