23 June 2007

Adrian Nastase blog

Prin aprilie, cam inainte de Paste, mi-a venit ideea sa fac un blog cu (in) numele lui Adrian Nastase.
Aveam pe wordpress un blog cu caricaturi si am testat sa vad daca e liber numele adriannastase.wordpress.com. Cum era liber, l-am creat. Am postat acolo caricatura cu gaina si ouale, urmand sa fac ceva cu acest blog candva. Intre timp mi s-a facut rusine de ideea mea si l-am abandonat, am modificat parola, aproape ca l-am desfiintat. Bine ca au fost altii mai destepti! Ideea e ca Jeg nu a putut da blogului numele adriannastase ci nastase, fiindca eu am fost mai rapida si in acelasi timp mai fraiera. In urma cu vreo luna cand Jeg a anuntat ca i-a facut blog lui AN, ar fi trebui sa-l cedez pe al meu. Prea tarziu...Chiar imi pare rau...

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD