28 June 2007

Din gunoi

Am recuperat din gunoi, adica dintr-un sac umplut cu carti din pod (peste care erau aruncate niste coji de ceapa), care urmau sa ajunga la groapa de gunoi (intrucat nu mai exista colectori de hartie...), cateva "ALMANAHE" din colectia Stiinta si Tehnica (din curiozitate, sa revad minunile pe care le previzionau vizionarii pentru anul 2000 si mai departe), o carte de Scott Fitzgerald, pe care nu stiam ca o aveam, si doua manuale, unul de Istorie Antica ( si de demult), de pe vremea mea si unul de Limba Romana de pe vremea nepotilor mei (de frate). Le-am sters de paianjeni si le-am adus in casa, urmand sa ma uit prin ele, dar cand se va intampla asta, n-as putea sa precizez, intrucat casa e plina de hartii prin care trebuie sa ma uit...

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD