14 June 2007

Intrebari la care am primit raspuns

Lavinia Tatomir a raspuns la intrebarile pe care mi le-am pus eu si multi altii, printre care cea mai grea fiind aceasta: de ce nu l-a putut salva tocmai pe el, cand a salvat atatea sute de vieti?
Raspunsul l-am intuit si eu: fiindca atunci cand s-au intalnit medicii ii dadeau 3 luni de viata. Ea i-a prelungit viata cu 7 ani.
Aseara cand am vazut ultima parte a emisiunii, nu mi se parea ca are raspunsuri de fiinta cu conexiuni paranormale. Azi am vazut insa partea care mi-a schimbat parerea. Este o fiinta superioara, gandeste asa cum mi-am imaginat, a povestit un vis premonitor sau mai degraba o stare de decorporalizare in care a vazut ca el era pe cale sa plece. Oricum tot ce s-a intamplat intre ei a fost un miracol. Ma intreb cum va trai ea de acum incolo- intrebare comuna. Raspuns de om superior: va trai sa-si indeplineasca misiunea ei pe pamant. Suferinta e mare, totusi. Nu-mi pot imagina. De ce as incerca?

1 comment:

Anonymous said...

Foarte draguta povestea cu bunicu' :)

Neia

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD