02 June 2007

Sambata

Gata.
  • Eh, am reusit sa pun conta in biblioraft, ura!
  • Si ce daca n-am facut nimic? Nu se termina lumea! Si daca se termina, ce?
  • Azi am cules cirese desi mi-e frica sa ma urc pe scara.
  • Mi-au iesit dovleceii, prima plantuta semanata de mine!
  • Ce ti-e si cu blogurile, intri in (pe) blogul cuiva, te faci comod, te servesti cu ce gasesti pe acolo, mananci, bei, cotrobai prin frigider, cauti prin dulapuri, asculti muzica si, daca vrei lasi un mesaj de multumire la plecare.Am fost la Floare de Dovleac(nu-i spun pe limba ei sa nu se prinda c-am fost pe acolo, desi stie foarte bine pentru ca are camere de supraveghere) si m-am simtit excelent, am ascultat muzica, i-am studiat prietenii, m-am uitat la mobilier sa fur si eu modelul, a fost bellissimo, e un loc curat, linistit, ordonat, etichetat, eccezionale!

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD