08 June 2007

Vineri, in sfarsit!

  • Am visat cu Mugur Isarescu. Oare il pune Basescu premier?
  • A murit Adrian Pintea de ciroza hepatica. Tocmai citeam despre sotia lui cum " Cele mai spectaculoase rezultate le-a obtinut pe tulburarile hepatice, sustinând tratamentul bioenergetic cu o dieta adecvata. Ficatul este singurul organ care se poate regenera, hepatocitele divizându-se de trei ori, aproape in totalitate."
  • Intrebare care iti vine spontan:De ce nu l-a putut salva si pe el dupa ce a vindecat atatia bolnavi? Pentru ca misiunea lui pe Pamant s-a terminat aici? Pentru ca ea l-a mai salvat odata din ghearele mortii cand s-au intalnit, in aceea perioada el fiind foarte bolnav? Pentru ca s-au intalnit sa finalizeze ce au inceput intr-o alta viata...?Pentru ca si ea e doar un om cu puteri limitate?
  • EXPERIMENTUL l-am facut in fiecare zi, dar n-am mai scris. Pana ieri nu am avut prea multe reactii, probabil ieri eram deja epuizata dupa o saptamana de lucru si de caldura. Am simtit intepaturi puternice in picioriul drept, dar chiar puternice, nu impresii.

1 comment:

Anonymous said...

Adrian Pintea era infectat cronic cu virusul hepatic B iar bioenergia nu il poate anihila. Poate ca medicul acela din Basarabia - al carui nume imi scapa acum - stabilit in Bucuresti, l-ar fi putut ajuta? Are niste remedii extrase din insecte care, sustine el, duc la eliminarea virusului din organism.
Azi, copiii sunt vaccinati de la nastere impotriva virusului hepatic B.

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD