19 June 2008

Azi am avut trafic intens datorat lui Carmen Harra

Multa lume o cauta azi pe net. Am comandat si eu cartea ei "Karma de fiecare zi" la editura lui Ioan Gyuri Pascu Cartea DAATH.
Azi la Maruta a insistat ca Hillary ar fi trebuit sa castige... dar au fost manevre de culise. Spunea ca nu va fi bine pentru America. Dar daca totusi, pana in noiembrie se intampla ceva cu Obama si Hillary va candida? (zic eu)
Update: In 20.06.2008 Carmen Harra va fi la Bahmutean la emisiune. Desigur, Prigoana e posibil sa o fi cunoscut pe Carmen pe vremea cand locuia la Gherla, sunt cam de aceeasi varsta.
Update la update 20.06.2008: Sunt obsedata de Hillary...Asa cum am intuit, a recunoscut ca vede ceva tragic in destinul lui Obama...Sper sa nu....

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD