20 July 2008

Mere rosii

Desene de colorat gasiti AICI!



1 comment:

roxana said...

Nicole, ti-am mai spus, imi plac desenele tale la nebunie.
Am si eu o intrebare-rugaminte. Fiica-mea vrea o petrecere pt. ca nu i-am facut una de ziua ei, vrea acum sa aiba un fel de Fashion Tea Party. Te-ar interesa o colaborare? Eu am in cap meniul, tot felul de sandwichuri si gustarele micutze si fandosite, niste fursecuri-flori cu royal icing, fruit tarts si daca nu mor intre timp poate si un tort, daca nu, petit-fours.
Le-am luat mandrelor niste coronite (zic eu de prost gust, dar asa s-a comandat), am pregatit niste cutiute de cadouri si o sa le iau niste pene si margele, o sa se imbrace cu rochite frumoase si o sa faca si un fashion show. Dar... am nevoie de ceva mai inspirat pt. felicitari, pentru desene-activitati, pentru carduri de pus pe masa, tot restul. Ai cumva timp si chef de asa ceva? Sau poti sa ma indrumi undeva? Sper ca nu te superi ca te-am intrebat.

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD