26 July 2008

Parmigiana di melanzane

sau cum a mai trecut un an! Au trecut deja 3 ani de cand scriu pe blog, imi dau seama de fiecare data cat timp a trecut abia atunci cand fac "Parmigiana di melanzane"...asta insemnand ca o fac o data pe an, in iulie sau august, cand am vinete in gradina, busuiocul are mai mult flori decat frunze, cimbrul e inflorit si parfumat, rosiile au inceput sa se coaca...
Anul asta am o pisicuta noua, alba cu buline negre. Cand ma duc in gradina, vine dupa mine, dar nu pe aceeasi carare, o ia pe o carare paralela printre tufele cu rosii, si imi iese inainte. Dupa care imi face demonstratii de vitejie urcandu-se in mar. E tare jucausa si simpatica!

Si totusi... ce am facut in anul care a trecut? Mai nimic spectaculos... Am acumulat experienta pe care nu stiu s-o folosesc. S-o folosesc in ce sens? In general, oamenii considera ca au progresat atunci cand isi numara banii, "ce am realizat eu? pai, am njde mii de euro in case, masini, ţoale", cand ai succes intr-un domeniu, ai si bani, nu?
Inseamna ca eu inca nu am avut destul succes...sau am progresat spiritual!

In 2006 scriam lucruri destul de interesante!

Ce vreme urata! Ploua si e frig. Unde e canicula mult anuntata?
P.S. Si Clarita face Parmigiana la fel ca mine...

5 comments:

Aida B said...

mmmm,
ce lucruri bune si frumoase faci tu, inclusiv de mincare!
te invidiez pentru gradina:)
pofta buna!

Anonymous said...

Multumesc!

Cristina's World said...

Nu cred ca nu ai realizat chiar nimic. Sigur ai facut ceva care sa iasa in evidenta din multimea de lucruri monotone ce ne conduc viata.
M-ai pus pe ganduri...Eu cu ce ies la panou?

Lucia said...

Nu este adevarat ca nu ai reusit nimic! Ai o minte sclipitoate si cred ca esti prea buna in tot ceea ce faci. Trebuie doar sa te hotarasti pe ce cale sa o apuci, criterii de decizie sunt prioritatile...

Nicole Florian said...

Oh, Lucia esti prea buna! Ai dreptate, nu prea stiu sa-mi stabilesc prioritatile...Intrebarea mea era daca am realizat ceva intre o parmigiana si alta, daca am evoluat sau nu. Poate ca raspunsul era putin ambiguu...

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD