28 October 2008

Iurie Darie - Fat-Frumos cand era mic

Demult am vrut sa scriu despre talentul de desenator al lui Iurie Darie. In seara asta vazandu-l la televizor, mi-am adus aminte de incredibila lui abilitate de a desena, de spontaneitatea si frumusetea liniei lui. Mutand cartile din biblioteca din motive de zugravit, am gasit una din cartile lui pe care am pastrat-o din copilarie. Desigur n-a fost un talent irosit in intregime, in tinerete a publicat mai multe carti, a participat la emisiuni de televiziune unde desena in direct cu o usurinta extraordinara, dar istoria il va retine ca pe un mare actor. Pacat ca istoria nu-l va retine ca pe un mare desenator! Nu am gasit nici un desen de-al lui pe net, nici o mentiune despre cartile ilustrate de el...Pacat!
Eu nu-i inteleg pe urmasii acestor mari oameni, care nu fac nimic pentru a-i aduce in atentia publicului.









2 comments:

Anonymous said...

Nicole cita dreptate ai ... si eu imi amintesc cit de frumos desena in emisiunile pentru copii ( cea cu Mihaela imi revine in memorie mai mult).
Te pup si te citesc mereu

Nicole Florian said...

Si eu te vizitez, imi place ideea ta de blog bilingv!

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD