27 March 2009

Timp de criza si dureri de gat

Propagandistii de serviciu ai crizei au mai facut un studiu, că, cică, a aparut un nou sindrom, hyperopia (vezi departe dar nu vezi aproape), care se manifesta prin sentimentul vinovatiei legata de cumparaturile pe timp de criza, adica persoanele care nu se pot abtine si arunca totusi banii pe un pantofior, pe o gentuta, pe o excursie, etc, se simt apoi triste si deprimate din cauza asta.
Adica, ce vor sa zica (propagandistii)? "V-am zis noi sa faceti economie, dar nu exagerati, va rugam!"

Ieri zapada si frig. De azi se incalzeste? Ma doare gatul.
Am schimbat ilustratia cu una mai glossy, semn ca nu ma simt bine deloc.


3 comments:

Aida B said...

nu stiu cine-s propagandistii aia, ideea e ca pe vreme de criza chiar trebuie cheltuiti bani, pentru a nu lasa industriile sa moara!! in Franta se discuta mult despre cresterea puterii de cumparare a cetateanului, ca asta e motorul economiei pina la urma. nu cumperi, nu se mai produce si atunci oamenii sint concediati.

Nicole said...

E adevarat. Dar, eu ma refer la aceste studii care sunt scoase din palarie la momentul oportun. La inceput ni s-a spus ca e bine sa economisim, sa nu ne aruncam cu capul inainte la luarea de credite de consum, acum se induce ideea, prin acest studiu, ca nu e bine sa ne simtim frustrati daca mai si cumparam, daca ne mai satisfacem cate o pofta.
Pe de alta parte, in Romania a consuma, inseamna a stimula industriile altor tari. Ce producem noi?

Aida B said...

poate ca nu producem mare lucru, dar lucram pentru companii straine, ceea ce ne duce cam la acelasi lucru: trebuie sa le consumam produsele. cit despre creditele de consum, sint si eu de parere ca nu trebuie sa ne intindem mai mult decit ne tine plapuma.

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD