08 September 2009

Ce noapte! Ce zi!

Asta noapte, la 2 case de mine s-a intamplat un accident destul de grav, un TIR care venea din Italia incarcat cu mosoare mari de ata a luat foc dupa ce i-a explodat un cauciuc. M-am trezit in vuietul sirenele pompierilor, salvarilor, al latratului cainelui vecinilor care nu latra niciodata...mi-am dat seama ca e ceva grav prin apropiere, dar n-am reusit sa ma ridic din pat, am adormit din nou. Dimineata m-am tot intrebat ce a fost, daca am visat sau nu... Abia tarziu am aflat ce s-a intamplat de fapt.

Pe fondul acesta de emotie, mi s-a parut ca imi ies in cale tot felul de semne. Zilele trecute am desenat, la cerere, un Pathtag cu o cruce si un corb pe ea... M-am tot intrebat daca nu aduce ghinion...Cu atat mai mult cu cat azi prin fata casei se tot plimba un corb adevarat, nu putea sa zboare cred ca era ranit...Doamne, pazeste-ma de rau!

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD