13 February 2010

Ninge la Roma

Ninge la Roma, iar aici ploua...
Eu trebuia sa fiu la Baia Mare. Planurile de plecare cu masina au fost zadarnicite de, surprise, ceaţă! Nu mai mergem cu masina, e periculos, nu mai mergem deloc, ca si cu autobusul e acelasi lucru, o sa intarzie din cauza ceţii, etc... Dupa 10 minute dupa ce am pierdut orice tren sau autobus care pleca spre BM, a inceput sa ploua. Ah! Unde e ceaţa care ne-a impiedicat sa plecam? Nervi...
Ce frustrant!

A iesit soarele.
Imi vine sa plang. Mananc incontinuu de nervi...si ascult Cotabiţă.

Ziua de azi ar fi trebuit sa fie atat de grea incat mi-am concentrat toate fortele pentru a face fata, iar faptul ca nu am mai plecat imi cere sa-mi folosesc energia in orice fel posibil. Simt ca am o putere exploziva! Am recuperat deja cateva proiecte ramase in suspensie de saptamana trecuta.

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD