15 June 2011

In aceasta noapte, eclipsa totala de Luna!

Ce se va intampla, se poate vedea aici.
Am vazut-o! Am urmarit-o de pe la 10 pana dupa 12. Era senin si era instelat cerul de deasupra mea.... Luna era mica si rosie la inceput, apoi a inceput sa se "eclipseze" si era cam inchisa la culoare...
La un moment dat am vazut pe langa ea niste luminite care clipoceau, v-am prins, extraterestrilor! Era doar un avion, care se deplasa rapid, si pe care l-am si auzit putin mai tarziu, ca avioanele prima data le vezi, si abia dupa ce dispar vine si sunetul.
A propos:
O grupa de politisti la un test de verificare a cunostintelor ...
Un capitan intreaba: Ce face apa la 100 grade?
Un politist : Raspund eu, raspund eu. ...
Capitanul : Bine mai, zi tu.
Politistul: La 90 grade, apa face unghi obtuz.
Dupa ce-si pune mainile-n cap, capitanul pune alta intrebare :
- Care viteza e mai mare si de ce? A sunetului sau a luminii?
Un alt politai: Raspund eu ..
Capitanu: Da, te-ascult.
Politistul: Viteza sunetului e mai mare, pt ca, atunci cand deschid televizorul
intai se aude si dupa aia se vede.
Un altul il contrazice: Ba nu, viteza luminii e mai mare, pt ca avem ochii mai in fata decat urechile ..

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD