20 November 2011

Nu inteleg nimic


  • Nu inteleg reclama: "Little black dress - acum si la marimea XXL!". Pai in acest caz nu mai este vorba de "little black dress", ziceti-i "huge black dress" si s-a terminat confuzia. Sau are cineva impresia ca la marimea XXL iti mai faci iluzii...?
  • Nu inteleg rostul Facebook-ului, am si eu cont pentru utilitate semiprofesionala, dar altfel nu mi-am dat seama exact la ce l-as putea folosi eu "pe persoana fizica"... E ca un fel de excrescenta care se dezvolta tentacular ca sa spuna ce? E posibil ca si  informatii utile sa mai treaca pe acolo din cand in cand, mai tragi cu ochiul prin profilul cuiva cunoscut...Blogurile, in care iti mai varsai naduful la modul sincer, in ziua de azi nu mai au nicio cautare.
Zuckerberg asta, o fi fericit asa cu viata lui, saracul?
  • Nu-i inteleg pe banditii din lumea virtuala. Adica-i inteleg ca fac parte din raul general, ca nu exista loc pe Terra din care sa nu lipseasca Aghiuta, da' ce mama lui inainte pomenitul aveti cu mine sa-mi urmariti blogurile? Am inteles ca furati parole, furati de pe carduri, dar furati de la bogati, mai tampitilor, nu de la saraci! 

Apropos, cei care aveti bloguri si  va mananca in fund sa vedeti cine v-a vizitat blogul de 50 de ori la rand de pe un site care se termine cu .tk ( mi-a placut unul "onlyforlaugh....", deci ei (se) rad...) sau are nume dubios, nici daca muriti de curiozitate sa nu clicati inapoi pe acele site-uri pentru ca sunt o capcana pentru virusi, trojeni si alte dracovenii care care va infecteaza calculatorul!

  • Nu inteleg cum ajungi pe un blog de numerologie cand cauti pe google "ce-am gresit de nu ma ierti", "de ce promit lenesii ca se schimba dar nu se tin de cuvant", "cum se schimba hm in km"... Or fi mesaje  cu subinteles?

2 comments:

Beau Bazar said...

citeam ceva mai devreme primele articole postate pe blogul meu. Ce ciudat arata acum, ce descentrate si aiurite erau.... Si am gasit un comment de la tine in care ziceai ca iti place cum mi-am organizat blogul. Am intrat sa vad cine in lumea asta mi-a lasat comment asa frumos.

Titlul blogului tau mi-a amintit cum te-am descoperit atunci.

Cautam reteta de prajitura cu mere si ce m-a distrat a fost ca desi blogul tau nu era despre asta avea mare succes la cautarile de prajituri cu mere. Lucru pe care il sesizasei si tu atunci. Si mai funny...!

Na, to make long story short, ma bucur ca te-am "revazut"!Te-am pupat! La cat mai multe posturi!

Nicole said...

Nu mai stiu cine esti, dar oricum, mersi de vizita si de mesaj!
Prea multe posturi nu mai scriu ca nu mai e la moda, toata lumea buna s-a mutat pe Facebook.

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD