21 November 2013

As manca o savarina cu frisca

Cat de greu e sa faci savarine?
O sa citesc aici!

Cand savuram si eu poza cu savarina, mi-am adus aminte iar de niste idioti, cretini si nesimtiti care intra pe bloguri si fac trafic fals. Sunt niste site-uri cu nume suspecte care, daca esti naiv si vrei sa vezi cine te viziteaza atat de asiduu,  cine s-a indragostit de blogul tau si vine de 28 de ori pe zi sa ti-l vada, cazi in capcana lor de hackeri  si, pe langa faptul ca poti da de niste site-uri deochiate, te infecteaza cat ai zice peste. Nu inteleg de ce Blogger nu ii blocheaza la contorizare. Alte site-uri o fac. Ce nu inteleg eu, ce dracu' pot obtine de la mine? Duce-ti-va naibii la bogati si luati de la ei! Smecheria e ca nu merg pe bloguri unde ai 1000 de vizitatori, se duc pe alea cu 5 vizitatori...In plus nu stiu de unde stiu ei cand apare un blog nou. Cum am deschis unul nou, cum apar ca  ulii hamesiti. Problema mea nu are legatura doar cu mediul virtual. Si in viata reala sar ulii hamesiti sa-mi faca rau. De ce oare m-au ales pe mine? Nu le-am facut niciun rau, nu le-am luat painea de la gura, cum fac altii, stau in banca mea, imi vad de viata mea. De ce?

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD