23 February 2014

Paperboy

Un film de rahat... "Paperboy", un film cu multa umplutura de natura sexuala, jeg uman, agresivitate, cruzime, etc. Subiectul e vag interesant: un ziarist incearca sa faca o ancheta legata de un condamnat la moarte pentru o crima, pe care, pana la un moment dat, se pare ca n-ar fi comis-o. Aceasta poveste subtire este umpluta 80% cu trecerea prin cadru a unei Nicole Kidman in rol de nimfomana, a lui Zac Efron in rol de exhibitor al propriului trup, bine lucrat, precum si al unui rasism in nota soptita. Vazand toate astea m-am intrebat cine e autorul, fiindca aproape intotdeauna regizorii se exprima pe ei insisi. Bingo! Chiar am nimerit-o de data asta. Aveam o vaga banuiala ca baietasul Zac Efron era pus acolo sa se plimbe in chilotei doar pentru placerea regizorului, exact cum face si Woody Allen, care, cum apare o noua actrita, "zac!" o ia in film si o expune unei scene de amor in care se observa cu ochiul liber voyoristul din el. Regizorul Lee Daniels este negru, este gay, a suportat abuzuri din partea unui tata prepotent, etc. Culmea e ca la unul din festivaluri, un jurnalist il intreaba de ce il plimba pe Zac Efron in chilotei prin film. La care regizorul, enervat la culme ii raspunde: "fiindca eu sunt gay si imi place de el". Dupa care zice: "de fapt nu asta am vrut sa-i raspund, dar ma enervase! in realitate e o amintire din copilarie, umblam prin casa in chiloti si mama ma certa tot timpul". Aha, m-am lamurit...

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD