17 June 2015

Puiul de porumbel

Saptamana trecuta a aparut in gradina un pui de porumbel, destul de mare, aproape cat un adult, care nu putea zbura, piciorusele erau insa normale, cand ma apropiam de el, fugea tipa-tipa pe cararea dintre straturile cu legume. Statea pe niste lemne, ii mai duceam boabe de grau, miez de paine, apa. Chiar la inceput, cand a aparut, cineva din familie a dus pisica sa-l prinda, dar nu a tentat-o, s-a intors cu spatele si a plecat. Daca voia, il facea harcea-parcea din prima.
Azi-dimineata cand m-am dus in gradina, am vazut cateva pene imprastiate pe acolo, mi-am dat seama ca s-a terminat cu bietul porumbel. Se pare ca o pisica din vecini, care mai trece prin curte si fura mancarea pisicii noastre, i-a venit de hac. Povestea nu are o morala, dar are o continuare. Pisica e vanata, la randul ei, de cineva care nu suporta pisicile, deci nu se stie care va fi soarta ei pana la urma...Nu exista dreptate pe lume...ori din ce parte ai judeca lucrurile...
Odata, cineva care nu iubeste pisicile, a aruncat un pui de pisica intr-un container de gunoi, altcineva l-a scos de acolo. Mi-am zis in gand: "poate l-ai salvat pentru o soarta mai cruda...". Chiar asa s-a si intamplat. Peste cateva sapatamani, pisoiul a fost strivit de o usa, din greseala. E greu sa fii Dumnezeu!

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD