19 June 2021

E BINE

Am gasit in jurnalul meu din 2013 urmatoarea fraza:
"Daca vreodata voi fi furioasa si nemultumita, sa-mi amintesc o zi insorita, o duminica linistita, in care mama e la biserica, iar tata face mancare si coace gogosi." (Ei nu mai sunt...)

La fel pentru ziua de ieri. Daca vreodata voi fi nemultumita, sa-mi amintesc dupa-amiaza de ieri, cand am avut curajul sa ma confrunt cu buruienile crescute in jurul tufelor de fasole si cand, intr-un moment de pauza, am stat sa ascult cantecul pasarelelor, am savurat linistea din jur (vecinul cu manele nu era prezent), m-am scufundat in verdele gradinii si am simtit ca nu e totul gresit pe lumea asta.
Chiar cand am terminat de plivit au venit cativa stropi de ploaie si imediat a aparut un curcubeu enorm, care a stat pe cer mai mult de o ora.


 

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD