20 June 2021

Guguștiuc, guguștiuc!

M-am săturat de atâta "guguștiuc"! E ca picătura chinezească să auzi încontinuu 
"guguștiuc, guguștiuc" din toate părțile! Câteodată se aude ca un vaiet. Și-au făcut cuib în coșul casei vecine. Anii trecuți acolo era un cuib de ciori. Se certau și alea, dar nu erau așa enervante ca guguștiucii! Azi dimineață, când am mers în grădină, am văzut pe cărare o grămadă de pene de turturică, semn că o pisică i-a venit de hac uneia. Nu m-am bucurat!
In timp ce scriam, a aparut in curte o alta pasarica, mama ii zicea pasarica plugului, am aflat ca e de fapt o codobatura, dar nu stiu de ce se cheama codobatura alba, fiindca e mai mult gri inchis decat alba...







Apropos de pasarele, am gasit primul baner(e o schiță) pe care l-am facut, pe vremea cand banerele erau la mare moda...2006?

 

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD