20 June 2006

Lime tree flower

Cand am iesit azi dimineata pe poarta, m-a "invaluit" un minunat parfum de tei! Doi tei, la distanta mica unul de altul, isi revarsau florile parfumate ...in calea trecatorilor... "Cine mai are privilegiul sa mearga dimineata la serviciu delectandu-se cu parfum de tei???" -ma intrebam, zburdand vesela spre "locul meu de munca". Mi-am revenit repede, insa, cand am vazut un pisoi care tocmai se pregatea sa faca caca, doi batrani stateau in curtile lor si-si dadeau duhul tusind, iar cand am vrut sa trec strada, doua balegi proaspete, e-c-o-l-o-g-i-c-e!, ma intampinau cu parfumul lor, anuland in totalitate parfumul meu de 2 milioane. Oricum, decat sa ma chinui intr-o mare metropola poluata, mai bine in ....polis-ul meu de vreo 40.000 de locuitori, cu b.....i pe strazi. In unele zone sunt trandafiri, maci, bujori, si chiar musetel! Azi a fost o zi foarte buna pentru colegele mele care colinda "second-handurile" de pe strada numita cand "Champs Elisees", cand "Brodway"( desi cred ca pe Brodway nu sunt magazine, habar nu am...), au venit cu plasele pline. Cred ca sufera de SOC, pentru ca nu se mai pot abtine, au si ochiul format, pescuiesc din gramezile informe, lucruri destul de bune. Oricum se consoleaza cu idea ca, decat lucruri chinezesti, mai bine lucruri de firma, chiar daca ...second. Eu, nu prea cumpar pentru ca nu am rabdare, iar pe de alta parte nu vreau sa ma incarc cu energia celor care le-au purtat. Uneori imi imaginez ca au fost purtate sau cumparate si aruncate de cine stie ce VIP... ooooh...

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD