19 September 2007

Am facut ceva?

Am facut ceva bun in viata mea, am influentat cu ceva viata altora? Unii zic ca da. In urma cu mii de ani, nici nu-mi mai amintesc cand, am dat ore de italiana unor fetite. Se pare ca viata a cel putin 2 dintre ele a fost influentata de aceasta intamplare. Ele au facut studii de limba italiana, chiar studii superioare, au o viata legata de Italia si limba italiana. Una dintre aceste fetite, acum o domnisoara cu silueta de invidiat si asemanare izbitoare cu Stefi Graf, m-a vizitat intr-o zi, mi-a adus un buchet de flori si mi-a multumit pentru ceva ce as fi facut candva pentru ea... Impresionant gest.
  • Zilele astea parca ar fi zilele Recunostintei, am mai primit un mesaj de multumire de la autoarea unei carti careia i-am facut niste ilustratii.
  • Numai multumiri, dar bani nu-mi trimite nimeni? Era o gluma...

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD