03 October 2007

Temele zilei

  • Azi colegele mele si-au comparat si "analizat" analizele facute prin programul Nicolaescu. Unde e mai bine sa le faci? La stat, la privat sau la foarte privat? Daca ai cunostinte la Policlinica s-ar putea sa ai sansa sa ti se faca un set mai laaarg de analize, care s-ar putea sa fie si reale si din care sa poti descoperi daca duci pe picioare vreo boala grava, doamne fereste! Daca nu, te duci la privat, dar si aici sunt laboratoare si laboratoare.
  • Un alt subiect: cel al contributiilor parintilor la scoala. Am auzit aberatii de genul: parintii trebuie sa cumpere huse pentru banci, jaluzele sau chiar banci noi. Anul trecut parintii au platit zugravitul unei clase. Si altele de acelasi fel...incredibil!
  • Iar am inceput sa-mi cumpar reviste glossy, desi cand s-a zugravit biroul in care lucrez a trebuit sa arunc o lada plina de reviste de acest fel. Am jurat ca nu voi mai cumpara altele, tinand cont ca am dat un car de bani pe niste hartie lucioasa cu care nu pot nici macar sa ma sterg undeva. Pretextul e ca trebuie sa fiu la curent cu moda si rahaturile la moda, daca vreau sa desenez fashion.

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD