15 June 2008

Trei zile fara calculator!!!

Din motive de galagie pe baza de cainele vecinilor, care de la ora 5 dimineata incepe sa darame tot, se agita, latra, zdrangane peturi goale, joi m-am trezit dis-de dimineata. Ce sa fac? Curent electric- pauza. Nu tu televizor, nu tu calculator! Ia sa citesc ceva, sa meditez, sa ma incarc... Pe la 7 imi vine un miros dubios, imi aduc aminte de lipsa de curent, sar sa verific daca a venit si, in clipa aia, simt miros greu de ebonita arsa. SOC SI GROAZA! Imi dau seama ca mi-a ars calculatorul! NUUUU! Imi vine sa urlu!
Apelez la cine trebuie, imi spune ca nu e nimic grav, s-a ars doar sursa. O cumparam, o instalam (o cumpara, o instaleaza..), dupa care zice: " hai sa vedem ce-i cu partitiile, data trecuta n-am rezolvat problema", intra in program, ii da ceva, acolo si JDANG! se strica tot, Windowsul nu mai detecteaza nimic! NU POT SA CRED!
Asta este!
Dupa o munca de ore si ore de cautat programe, de testat, in sfarsit am calculator sambata dupa-amiaza!
Asa mi-am petrecut cateva zile in natura, am cules fasole verde, am cules capsuni in aerul proaspat de dupa ploaie... am citit, am meditat, m-am incarcat.
N-am pierdut nimic din blogosfera...oricum nu faceam nimic, desi aveam in plan sa desenez pentru cartea noua.
Cel mai greu a fost sa accept ca tot ce aveam in calculator s-a sters, ilustratiile mele, vechile carti, etc. Nu s-au sters, dar nu e tarziu nici de acum incolo...Doamne fereste!

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD