04 August 2008

Teledon

Salutara inititiativa organizarii Teledonului pentru sinistratii din Moldova.
Dar, sunt eu ciudata daca mi se pare ca Andreea Marin e caraghioasa afisand o opulenta neadecvata evenimentului? Sani revarsati generos din decolteu, margele nenumarate infasurate in jurul gatului, etc. Nu era mai bine daca imbraca o rochie simpla, decenta? Nu inteleg nici negrul pe care-l afiseaza de cateva luni, chiar de pe vremea cand era insarcinata. E o zana DARK?
Bine ca ajuta oamenii, bravo ei, dar ceva nu se pupa in construirea acestui personaj! Eu nu mai inteleg nimic. As vrea sa-mi fie simpatica, cu atat mai mult cu cat Mihaela Radulescu e departe de preferintele mele.

1 comment:

Aida B said...

ei, se imbraca si ea in negru ca sa para mai slaba. mie nu-mi place deloc personajul,un construct atit de fals, nici de Mihaela Radulescu n-as vrea sa mai aud.

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD