03 December 2006

Un bulgare de huma

M-am uitat la "Un bulgare de huma"(realizat de Nicolae Margineanu, cu Dorel Visan si Adrian Pintea in rolul lui Creanga si, respectiv, Mihai Eminescu) tot timpul cu lacrimi in ochi fiindca nu-mi venea sa cred ca exista asa ceva! Nu puteam sa cred ca intr-un film romanesc exista si sentimente, se rade (n-am sa pot uita rasul lui Eminescu), se plange, ca personajele pot avea o viata, O AURA in jurul lor si ca nu exista numai trupul fizic al personajelor si in rest nimic, nimic, cum se intampla de obicei.
Exista scene de un comic irezistibil dar si scene aproape mistice.
Nu cred ca am vazut ceva mai emotionant in ultimii 15 ani.
GENIAL!
Fotografia pe care am pus-o este singura pe care am gasit-o cu afisul filmului.
Nu exista pe internet nici fotografii ca lumea cu Dorel Visan sau Adrian Pintea, singurele mai bune le-am gasit pe un site unguresc.
Cred ca artistii sunt vinovati pentru ca nu stiu sa se promoveze.
Nici unul nu are un website, de exemplu...

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD