03 June 2007

Duminica

  • Italienii astia sunt foarte amuzanti. Am vazut a 1000-a oara "Un medico in famiglia", mai bine zis ascultam in timp ce "lucram" la calculator, iar ultimele 20 minute chiar m-am dus sa vad o scena. Rafale de umor pe secunda. Cu Cettina si Giacinto (Giaci'!), cand se duce ea la seful lui sa intervina (dupa exemplul Toscai, a carei fana este). "Ti ho visto io, ti toccava il foulard!"Inainte de scena asta se plange ca seful nu i-a reinnoit contractul si ca prietena lui e exploatata ca servitoare. Servitoare? Ce servitoare? Sunt "au-pair" nu servitoare. Iar nonno Libero ii tine un discurs despre sindicat si cum ar trebui el sa lupte pentru postul lui de vigilante. Mortali!
  • Am vazut ca mai nou, la noi, s-au adus (se gatesc, se vad la TV) o multime de retete din alte parti si, in special mediteraneene, foarte bune, foarte bine! Ingrediente si alimente care nu se gasesc, cel putin unde traiesc eu: sparanghel, carciofi, rucola, coriandru (verde), sofran (care se face din pistile de crocus, am vazut un film despre asta, poate fi inlocuit cu petale uscate de galbenele, care coloreaza si in plus sunt sanatoase), fructe de mare...lista deschisa... Da' dar eu pot sa merg in gradina si sa-mi iau tot felul de bunatati proaspete, nu exotice, dar... cum ar fi: morcovei, castraveciori, ceapa, fasolica verde, marar, busuioc, cimbru, menta, cirese, capsuni, trandafiri de dulceata...
  • Maine imi pun la serviciu morcovi, sa vad daca rezist sau incep iar cu covrigii din foietaj, branzoaica din foietaj, etc.
  • Bruschetta a modo mio: se prajeste paine (felii subtiri de max. 4 mm) in toaster, se unge cu putin, putin unt sau margarina, se presara mix de condimente pt. friptura si deasupra se pun felii de rosii, castraveti, ceapa dintr-o salata preparata cu otet, ulei.

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD