29 April 2024

Forget the Koreans

Am facut o pauza de la K-drame (de fapt nici nu mai am ce sa vad inafara de Queen of Tears- in weekend, fiindca, daca mai sunt cateva noi, sunt horror, thriller, fantasy, la care nu ma uit in mod normal).

Am vazut in schimb 8 filme si un serial in 6 zile, bune, pe HBO Max:

  • Barbie
  • Un barbat pe nume Otto
  • Are you there, God
  • Dulce razbunare (Promissing young woman)
  • The worst person in the world (suedez)
  • Acel barbat (japonez)
  • Acolo unde canta racii
  • The Tender Bar (cu Ben Affleck)
  • Big little lies - serial (14 episoade in 2 serii, din care ultimele episoade le-am cam vazut pe sarite).
In weekend, desigur, am vazut tot asa, de la coada la cap, ultimele doua episoade din Queen of Tears, cel mai bun din ultima vreme. Frumosi amandoi, Kim Soo-hyun si Kim Ji-won, dar mie mi-a placut mai mult Park Sung-hoon!  Regina lacrimilor a batut Crush Landing on You, pe care nu am putut sa-l vad, l-am inceput de 2 ori, dar n-am reusit sa-l termin, chiar daca Son Ye-jin e una din actritele mele preferate.

No comments:

Carte de colorat cu IARNA * pe SCRIBD